zaterdag 26 juni 2010

The body shop Oceanus eau de toilette

Tijdens de sale bij The body shop heb ik me gelukkig een beetje kunnen in houden. Het enige waar ik tot nu toe mee naar huis ben gekomen is een eau de toilette. Hij koste maar 4 euro en rook zo lekker, ik kon hem hem echt niet laten staan.
Oceanus is een hele frisse geur, ideaal voor de zomer. Omdat ik zelf niet zo goed ben in het omschrijven van geuren heb ik gevraagd wat er nou precies in zit en wat ik dus zou moeten ruiken.

Top:
Waterlellie, viool, roos, geranium, jasmijn.
Basis:
Musk, berries en sandalwood.

Ik vind de verpakking ook leuk, lekker compact! Er zit een handig dopje op zodat als hij in je tas zit je er niet perongeluk op duwt.

Neem zeker even een kijkje bij The body shop tijden de sale, want ze hebben er erg leuke dingen! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.