zondag 27 juni 2010

NOTD Sephora Tagada

Sorry voor de late update van vandaag. Ik had gisteren wat problemen met de computer zodat ik niet kon uploaden en vandaag was ik bij mijn vriend. Hopenlijk hebben jullie ook van het heerlijke weer kunnen genieten!

Vandaag een nail of the day! Zoals jullie morgen in mijn shoplog zullen zien was er korting bij Sephora en heb ik er 2 nagellakjes gekocht. Waaronder deze: Tagada. Het is een felroze kleur. Van deze heb ik ook nog een paarse, waar vast ook nog een NOTD van komt.

Over deze roze lak kan ik zeggen dan hij dekt in 1 laag en super snel droogt. Ik weet nog niet hoe lang hij blijft zitten. Maar dat zal ik er nog bij zetten zodra ik het weet. De kleur is in et echt nog iets donkerder, dus niet zo barbie roze als op de foto.
Ik heb hem gekocht bij Sephora in Roermond voor 2,25. Er was wel 50% korting op, maar ook voor 5,50 kan ik hem aanraden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.