vrijdag 25 juni 2010

The body shop hi-shine lip treatment - stop violence in the home



Een hele poos geleden kocht ik deze lipgloss in de uitverkoop bij The body shop. Dit was echt mijn eerste body shop product ever. Deze gloss is van een speciale editie waarvan een deel van de winst wordt gedoneerd aan Woman's aid.






In de verpakking lijkt de gloss vrij roze maar hij is vrijwel doorzichtig. Wel zitten er veel roze glitters in, die toch nog behoorlijk opvallen!
Het is me helaas niet gelukt de glitters op de foto te krijgen op mijn mond. Maar de glitters op je mond zijn bijna net zo aanwezig als de glitters in de tube op de eerste foto. Deze gloss is mooi als je je ogen al vrij heftig hebt opgemaakt en je je mond graag rustig wilt houden, maar ze toch net dat beetje extra's wilt geven. Hij plakt niet, maar helaas betekent dit wel dat hij niet zo heel goed blijft zitten. Als je deze op doet als je uitgaat en je drinkt veel, dan zul je hem veel moeten bijwerken.
Ik heb 5 euro betaald, maar dat was in de uitverkoop. Ik weet niet of ze precies deze nog in de winkel hebben liggen. Wel hebben ze andere hi-shine glosses. Deze is wel nog op internet te koop!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.