vrijdag 25 juni 2010

Kneipp body lotion en douchegel


Vandaag hebben wij op school een sportdag gehad. Aangezien ik niet zo sportief ben was ik behoorlijk uitgeput toen ik thuis kwam. Om eens lekker te ontspannen ben ik onder de douche gegaan  met een douchegel van Kneipp om heerlijk te kunnen ontspannen. Toen ik klaar was zag ik dat ik op mijn rug flink verbrand was, ik heb toen een body lotion van Kneipp gebruikt. Hierover ga ik jullie nu meer vertellen.

De douchegel zachte huid, met amandelbloesem

Kneipp verteld over dit product dat het speciaal is gemaakt om de droge en gevoelige huid te beschermen. Nu is mijn huid niet echt droog maar wel erg gevoelig. Als je de verpakkking open maakt dan ruik je al heerlijke amandelbloesem. Maar niet dat het vervelend aanwezig is. De douchegel zou je huid zacht en soepel moeten maken. Mijn huid is eigenlijk altijd wel soepel, maar zacht maakt hij hem zeker!

De bodylotion zachte huid, met amandelbloesem

Na het douchen zag ik dat mijn huid flink verbrand was. Het leek me dus wel verstandig om daar even wat op te smeren. Daarvoor heb ik de bodylotion voor de zachte huid met amandelbloesem gebruikt. Hij ruikt ook weer heerlijk, maar is niet overheersend aanwezig. Hij smeert prima uit, dus je hebt er niet veel van nodig en je kunt dus lekker lang doen met een verpakking.

Zelf heb ik de cadeau verpakking van Kneipp en weet dus niet hoeveel deze kost. Je kunt deze ook los kopen. Maar dan zijn het andere hoeveelheden. Kneipp kun je kopen bij Da, Dio en sommige andere drogisterijen.
Binnenkort komt er een review over een dagcreme van Kneipp online! Hou de site dus in de gaten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.