donderdag 24 juni 2010

Catrice

In juli komt Catrice met een nieuwe limited edition die ik er persoonlijk goed uit vind zien! De limited edition zal "Carame" komen te heten.
De limited editon zal je laten denken aan warme zomeravonden, kruiden, perzische tapijten en bronzen sieraden.
Carame oriental gloss

Deze gloss zal in 3 kleuren verkrijgbaar zijn. Ik vraag me af of ze ook een beetje gepigmenteerd zullen zijn. De verpakking vind ik er erg mooi uitzien. Hier ga ik er zeker een van proberen.










Carame intense eyeshadow
Er zullen zowel matte als shimmery oogschaduws bij zitten. De blauwe zal waarschijnlijk matte zijn en de bronze shimmery. Ik ga van deze eerst in de winkel kijken hoe ze er uit zien. Ik heb namelijk zo zoveel oogschaduw! De verpakkingen vind ik wederom erg mooi.








Carame liquid eyeliner
Persoonlijk ben ik niet zo'n liquid eyeliner fan. Dus deze zal ik waarschijnlijk niet aanschaffen. Wel vind ik de verpakking weer erg mooi.



Carame terracotta powder
Dit is een bronzer. Ik ben er erg benieuwd naar en ga zeker een kijkje nemen in de winkel. Het figuur op de bronzer zelf vind ik erg mooi!




Carame gloriously smokey eyes kit
Naar deze ben ik erg benieuwd! Ik kan namelijk nergens een foto vinden van hoe hij er van binnen uit ziet. Er zal een speciale applicator bijzitten die het aanbrengen makkelijker maakt. Hier ben ik dus benieuwd naar.



Carame ultimate nail lacquer
Zoals jullie inmiddels misschien weten hou ik heel erg van nagellak. Deze ga ik dus zeker goed bekijken. Als ik nu zou moeten kiezen dan zou ik de twee donkere wel willen. Maar eerst maar eens in de winkel kijken.

In juli zal deze limited edition in de winkel liggen. Hou het dus in de gaten! Het ziet er veel belovend uit. Zodra ik iets te pakken heb kunnen krijgen zullen er artikels over komen.








3 opmerkingen:

  1. 'In jullie zal deze limited edition in de winkel liggen'
    Juli?
    Spelfoutje.. :x

    Ik ben ook erg benieuwd naar de smokey eyes! Hopen dat er een How To bij zit dan :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En over die how-to:P als die er niet bij zit. Of hij is onduidelijk. Dan zal ik er een how-to van maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.