donderdag 24 juni 2010

Clinique high impact mascara



Vandaag een review over mijn lievelings mascara.

Laten we eerst eens kijken wat Clinique zelf zegt over deze mascara:
Instant drama. Kicks up the volume and length of each and every lash for a look that's lusher, plusher, bolder. Pure, deep colour only adds to the impact. Wear it once and you'll feel naked without it. Ophthalmologist tested


Ik heb nog nooit een mascara kunnen vinden die zo perfect voor mijn wimpers is als deze. Ik heb van mezelf vrij lange en dikke wimpers. Bij veel mascara's krijg je dan meteen klontjes of spinnenpoten. Maar bij deze is dat niet het geval.
Mooi he! Hij zorgt voor lengte en laat mijn wimpers nog wat voller lijken. Maar niet zo vol dat het nep wordt. Met deze mascara krijg je een hele mooie natuurlijke oogopslag.

Het borsteltje is een normaal borsteltje wat naar het einde toe wat schuins uitloopt. Geweldge mascara dit! Zeker een aanrader als je eens een keer een wat duurdere mascara wilt proberen.
Deze mascara kost rond de 20 euro bij de Douglas.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.