dinsdag 22 juni 2010

Hema kwasten

Zoals sommige van jullie wel gemerkt hebben is Hema hun assortiment aan het verbeteren. Of ja, dat idee heb ik tenminste! Vroeger was Hema make-up eigenlijk altijd zooi. Maar tegenwoordig kun je er best leuke dingen vinden!
Omdat ik nog geen geld had om een geweldige kwastenset te kopen, besloot ik wat kwasten bij de Hema te halen.
Ik heb 6 van hun kwasten. Lees snel verder voor de reviews!!!


Foundationkwast

De foundationkwast is heerlijk zacht en laat geen haren los. Iets wat ik toch wel erg belangrijk vind bij een kwast. Ook is hij na 1 wasbeurt nog perfect in orde. Toch geef ik de voorkeur aan mijn vingers om foundation mee aan te brengen. Met een kwast vind ik het lastiger om de foundation mooi in mijn huid te werken. Nog een nadeel aan een kwast vind ik dat er zoveel product in achter blijft. Dit is natuurlijk zonde van je dure foundation.
Maar als je een keer zo'n kwast wil proberen dan is dit zeker een aanrader.

Poederkwast

Ik vind dit geen aanrader. De haren zijn stug en irriteren mijn huid. Ook is de kwast nu al niet meer mooi terwijl ik hem pas 2 maanden heb.






Blushkwast

Ook dit vind ik geen aanrader. De haren zijn heel stug en maken mijn blushes kapot! Ook vind ik deze erg krassen op mijn huid en brengt hij de blush niet mooi aan. Daarnaast verliest hij ook nog eens haren. Geen aanrader dus.











Linerkwast

Deze kwast is om een lijntje aan te brengen boven je oog. Bijvoorbeeld de creammouse eye showdow van de Hema. Deze werkt fijn, maar had misschien iets stugger mogen zijn. Maar dit is zeker een aanrader als je het een keer wilt proberen.




Oogschaduwkwast

Fijne kwast! Heerlijk zacht en doet zijn werk goed. Hij heeft het al een hoop wasbeurten volgehouden en doet het nog steeds!






Blendingkwast

Heerlijk zo'n fluffy kwast. Blend de oogschaduw goed en pakt ook poeder goed op! Ook deze is een aanrader als je niet zo veel geld te besteden hebt of bijvoorbeeld niet op internet kunt of mag bestellen.

Dit waren de reviews. Ik vind het jammer dat er zoveel verschil zit in de kwaliteit van de kwasten! Maar goed, de andere kwasten zijn zeker aanraders voor een kleine beurs! Ze kosten allemaal tussen de 1 en de 4 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.