woensdag 23 juni 2010

The body shop - DeoDry

Jullie hebben deze vast al heel vaak voorbij zien komen op andere blogs. Maar toch wil ik er ook nog wat over vertellen.
The body shop, een winkel waar ik echt heel lang kan rondhangen is met een nieuw soort deodorant gekomen. Deze belooft 24 uur bescherming tegen zweetplekken en zweetgeurtjes.

Nu moet ik zeggen dan ik van mezelf best snel zweet en eigenlijk altijd Odorex gebruik. Deze werkt prima voor mij! Maar ook ik ken de gevaren van dit soort chemische middeltjes.

Deze deodorant belooft dus het zelfde, maar er zitten geen aluminiumzouten en parabenen in. Er worden namelijk nogal eens wat slechte dingen genoemd over deze ingredienten. Zo zou je er namelijk borstkanker van kunnen krijgen.

Toen ik deze deodorant dan ook zal staan bij the body shop heb ik de stick variant gekocht. Ik hou niet zo van rollers omdat deze zo lang nat blijven onder je oksel en dat vind ik niet prettig.

De verpakking is handig. Door onder aan het draaidopje te draaien gaat de stick verder naar boven en kun je hem gebruiken. Als je hem opdoet dan ruik je heel subtiel een lekkere geur. Maar hij is niet zo aanwezig als geuren van andere deodorants. Hij beschermt wel degelijk tegen zweet, maar op een warme en drukke dat kies is toch voor wat extra bescherming van Odorex. Ook spuit ik in de loop van de dag nog wat deodorant op omdat ik het idee heb dat hij geurtjes niet geweldig verbergt.

Deze stickvariant vind ik zeker een aanrader. Over de roller kan ik niks zeggen want die heb ik niet. Wel zou  ik je aanraden als je echt veel zweet toch nog een extra deodorant mee te nemen om eventuele geurtjes in de loop van de dag te verbergen.

De deodorant kost 5 euro bij the body shop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.