dinsdag 29 juni 2010

Hema oogschaduw basis

Ik ga vandaag wat vertellen over oogschaduwbasis. De oogschaduwbasis die ik gebruik is van de Hema en werkt voor mij goed genoeg. In de toekomst ga ik wel nog een duurdere proberen. Maar voordat ik die ga kopen heb ik eerst nog andere dingen op mijn wishlist staan.






Wat is oogschaduwbasis?
Oogschaduwbasis breng je aan onder je oogschaduw om het langer te laten zitten en de kleuren mooier uit te laten komen. Zou je oogschaduw aanbrengen zonder oogschaduwbasis dan gaat het sneller in de lijntjes zitten, zie je er na een paar uur niets meer van, is het helemaal uitgeveegt en is de kleur niet zo mooi.
De oogschaduwbasis heeft een beetje een gouden kleurtje en heeft hele kleine glittertjes. Hier zie je verder niets van als je het in je huid hebt geblend.

Zelf gebruik ik de oogschaduwbasis van de Hema. Hier had ik al veel positiefs over gehoord. Ik zelf ben er ook positief over. Het verlengt de draagtijd van oogschaduw aanzienlijk en laat kleuren nog net iets mooier uitkomen. Als ik deze 's morgens voor mijn oogschaduw aanbreng dan zit mijn oogschaduw 's avonds nog prima.
Deze oogschaduwbasis is dus zeker een aanrader. Hij kost iets meer dan 3 euro en is te koop bij de Hema.

Voor en na foto´s
Om even het verschil te laten zien heb ik oogschaduw op mijn arm gedaan. Helaas zie je dat de oogschaduw niet goed is blijven zitten. Maar je kunt je denk ik wel voorstellen dat dat nou eenmaal gebeurt als het op je onderarm zit. Je schuurt er overal mee langs.
De Linkse kleur is steeds zonder oogschaduwbasis en de rechtse kleur is met oogschaduwbasis.
Op de na foto zie je dan de paarse kleur zonder oogschaduw basis bijna helemaal weg is. Ook bij de zwarte zie je een duidelijk verschil.
Maar zoals je ziet helpt oogschaduw basis wel degelijk om de kleur langer mooi te laten!

2 opmerkingen:

  1. Deze is inderdaad één van de beste oogschaduwbases. Die van ArtDeco is ook fijn (te koop bij Douglas in Venlo). Die is poederiger en is huidkleur. Ideaal als je alleen je onderooglid van oogschaduw wilt voorzien en voor de rest je ooglid wat wilt egaliseren. Die van de Etos is minder.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.