woensdag 30 juni 2010

MAC dazzleglass baby sparks

Bijna iedereen kent MAC wel. MAC is zowat HET make-up merk. Toen ik een maand geleden in Utrecht was wilde ik eigenlijk heel graag een keer iets van MAC gaan kopen. Een dazzleglass leek me wel wat.

Een dazzleglass is een super shiny gloss. Ik was nog nooit bij MAC binnen geweest en verwachte er best veel van. De MAC-mevrouw rade me deze dazzleglass aan. Achteraf had ik misschien toch liever een wat feller kleurtje gehad. Maar ik ga toch vaak af op wat de professional zegt.

De dazzleglass zit in een heel mooi doosje, maar dit zijn we van MAC gewend. De applicator is wat anders dan bij andere glossjes. Het is namelijk echt een kwastje met haartjes. Het voordeel hiervan is dat je er wel veel preciezer mee kunt aanbrengen. Je gaat veel minder snel over je liplijn heen.
Ik vind de kleur erg mooi. Heel lief roze, maar zoals ik al zei had het voor mij wel wat opvallender gemogen. Maar dat weet ik dan voor de volgende keer! In de gloss zie je heel veel mooie kleine glittertjes zitten. Deze gloss is echt een eye-catcher zeker als je hem wat dikker aanzet. Hij blijft echt lang zitten, ook na eten of drinken. Natuurlijk zul je hem voor een optimaal effect wel af en toe moeten bijwerken. Hij ruikt en smaakt lekker zoet, naar vanille volgens mij. Iets wat ik toch wel op prijs stel als het op mijn lippen en onder mijn neus zit;).
Het enige nadeel wat ik aan deze gloss zie, is dat hij heel erg plakt. Op de fiets blijft mijn haar er aan hangen en je voelt het ook echt plakken op je lippen.
Ik vind het zeker een mooie lipgloss.
De dazzleglasses zijn te koop voor 19,00 bij de MAC filialen.
MAC vind je in: Amsterdam, DenHaag, Eindhoven, Maastricht, Groningen, Rotterdam en utrecht.

5 opmerkingen:

  1. Hee Carlijn,

    Ja opzich bevalt hij wel. Hij ziet er zowiezo super mooi uit. Maar ik vind het jammer dat hij zo erg plakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als je niet van dat plakkerige houdt zou je evt de creamsheen glass kunnen proberen.
    Zoals de naam al zegt is deze meer creamy en zitten er geen glitters in.
    My favorite!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben echt MAC verslaafd. Ik ga nooit af op wat de professionals zeggen, lekker mijn eigen ding doen en producten kopen die ik zelf wil proberen. Wel doe ik van tevoren heel veel onderzoek online. Dazzleglasses zijn idd heel erg mooi maar ze zijn weinig tot niet gepigmenteerd en ze plakken inderdaad enorm en algauw zit je onder de glitters. Ik hou van de Lustreglasses. Die glimmen ook maar plakken niet zo en smeren iets lekkerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Noelle en Christy, bedankt voor de tips! Ik zal zeker eens gaan kijken dan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.