woensdag 30 juni 2010

Mini haul Kortingsactie Kruidvat

Omdat de 29ste de korting actie op Gosh en Essence begon bij het Kruidvat ben ik vandaag, nu gister dus, naar de stad gegaan. Wil je weten wat ik daar gekocht heb, lees dan verder.

Als eerste ben ik naar de Big Bazaar gegaan. Volgens mij hebben ze die op  niet zo heel veel plaatsen. Maar het is een beetje een goedkope winkel. Zoiets als de Action. Daar hadden ze Maybelline en L'oreal producten voor 2 euro. Natuurlijk moest ik even gaan kijken of dit wat was.
Helaas waren het bijna allemaal van die producten die niet zo'n mooie kleur hebben. Maar toch heb ik er nog een nagellak kunnen vinden. Deze lak is licht roze met een beetje een paarse schijn erover heen. Ik heb hem nog niet gebruikt, maar er komt vast nog een NOTD over.
Ook kocht ik deze oogschaduw in de kleur snowwhite. Het is een gebroken witte kleur, met een lichte shimmer. Erg mooi als highlighter denk ik.
Vervolgens ben ik naar het Kruidvat geweest. Hier was Essence 2+1 gratis. Ik kocht er deze lakjes. Het is een glitter topper voor over je nagellak. Ik denk dat deze een mooi effect gaan geven bij zwart of over een dekkende kleur in dezelfde kleur als de glitter topper.
Bij Gosh was 1+1 gratis en hier kwam ik voornamelijk voor. Ik was bang dat het rek al helemaal leeg gegraaid was als ik zou komen. Maar alles was er  nog! volgens mij zijn mensen in mijn stad niet zo in to beauty of zo. Maar ik kocht er de blush brush 316 van Gosh. Zoals jullie weten gebruikte ik hiervoor die van de Hema. Maar deze was echt verschrikkelijk. Deze is heerlijk zacht en brengt mijn blush en eventuele andere gezichtspoeder perfect aan.

Als laatste kocht ik ook nog een holographic lak van Gosh. Deze heb ik nu op en hij is echt super mooi. Hier zien jullie binnenkort ook nog een NOTD van.
Ga dus zo snel mogelijk even langs jou Kruidvat en kijk of er voor jou nog wat bij zit. Profiteer van deze kortingen! Zoals je ziet heb ook ik leuke dingen kunnen vinden. Wat verder nog een tip is. Hou de reclame blaadjes goed in de gaten. Soms hebben ze op de vreemdste plekken opeens make-up. Je kunt dan altijd even gaan kijken of het wat voor je is.

2 opmerkingen:

  1. Wij hebben ook een big bazaar in de stad zitten, zal daar ook eens gaan kijken :)
    Tnx voor de tip ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.