woensdag 30 juni 2010

Winactie!

Houden jullie ook zoveel van winacties? Nou ik wel! Daarom kan ik ze jullie natuurlijk niet onthouden. Wat kun je winnen: 2 heerlijke maskertjes om lekker te ontspannen komend weekend. Als het buiten verstikkend warm is sluit jij je lekker op in de badkamer om daar eens heerlijk te ontspannen met een van de maskertjes die je gaat winnen!
Deze winactie is heel erg simpel. Wat moet je doen:
- Volg me op twitter www.twitter.com/Lijanneke
- Retweet deze winactie
- Stuur me een mailtje met dat je dit hebt gedaan. Met daarin jou twitter, je leeftijd en een tip voor mijn site.

Nou dat kost toch niet zo veel moeite? Je kunt er ook nog eens iets leuks mee winnen.
Mailen doe je naar: liannekebeautifulwoman@hotmail.nl
Inzenden kan tot 10 Juli 2010

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.