maandag 21 juni 2010

MimicMe Style, Shop & Inspire

Misschien kennen jullie het al maar MimicMe is een site die voor mij helemaal nieuw was tot MimicMe mij op twitter aansprak.
Op http://www.mimicme.com/ kun je op een pop, die je eerst hebt aangepast naar je eigen maten, een look creeren. Super leuk om te doen! Zo kun je meteen kijken hoe een kledingstuk zit bij jou figuur, je huidskleur, hoelang een jurk of een rokje is. Kortom hardstikke leuk!
Als je dan zo'n kledingstuk leuk vindt dan kun je het ook nog eens kopen. Je wordt dan doorgestuurd naar de webshop waar ze het verkopen. Ook hebben ze nog regelmatig informatie over fashion. Heel erg leuke site dus!

Op het moment hebben ze ook nog een wedstrijd waar je 2 leuke tassen kunt winnen. Neem dus zeker even een kijkje op http://www.mimicme.com/. Ik heb al meegedaan en dit is mijn inzending.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.