donderdag 17 juni 2010

Review reinigingsgel





Zo, mijn eerste echte bericht op mijn eigen site! Spannend! Ben benieuwd wat voor reacties er op komen.

Ik ga vandaag een product van Eucerin reviewen.

Eucerin is een huidverzorgings merk wat je kunt kopen bij de apotheek. Het ondersteund en hersteld de gezondheid van de huid.

Op hun site: http://www.eucerin.nl/ kun je uitgebreide informatie vinden, een huidtest doen en je kunt er kijken of een apotheek bij jou in de buurt de producten verkoopt.

Het product dat ik voor jullie ga reviewen is voor de acne gevoelige huid.

Laten we gaan beginnen.

We gaan beginnen met de reinigingsgel.





Wat zegt Eucerin over deze gel.


Voor een milde verwijdering van overtollig talg, onzuiverheden en make-up, dankzij de zeepvrije formule met 6% Amfotere Tensio-Activa. De gezichtshuid voelt schoon, fris en zacht aan.
- antibacteriele werking
- niet-comedogeen

Gebruiksadvies: 's morgens en 's avonds aanbrengen op een vochtig gezicht. Daarna zorgvuldig afspoelen met warm water. Vermijd contact met de ogen.

Klinische en dermatologische studies bewijzen: Uitstekende huidverdraagzaamheid en effectiviteit bij personen met onzuivere en acnegevoelige huid.
De verpakking: het is een verpakking van 200ml. Door op de bovenkant te duwen komt de opening tevoorschijn. Daarna moet je in de fles knijpen om er wat uit te krijgen. In het begin (als de fles nog vol is) werkt dit prima. Maar als hij leger wordt, wordt het steeds lastiger om er wat uit te krijgen. Wel vind ik dat je bij deze verpakking goed kunt doseren.
Verder vind ik de verpakking er mooi uit zien. Hij is zeker niet saai, want er zitten mooie groene accenten op.

De inhoud: de inhoud is echt een soort gel. Persoonlijk vind ik het niet zo lekker ruiken. Het doet me echt denken aan de geur van de apotheek




Werking: Ik gebruik deze altijd onder de douche en dus maar 1 keer per dag. Hij haalt de make-up er prima af en na gebruik voelt mijn huid inderdaad zacht en schoon.

Persoonlijk vind ik deze reinigingsgel best wel een aanrader. Zeker als je hem onder de douche gebruikt. Persoonlijk hou ik niet zo van reiniginggel, ik doe liever wat lotion op een watje.
Deze reinigingsgel kost rond de 12 euro in de apotheek.

2 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.