donderdag 17 juni 2010

Revlon 12 Hour Eye Shadow - priceless metals

Vandaag een review over een van mijn favoriete neutrale palettes. Dit is echt zo'n palette wat je in je tas stopt als je ergens blijft slapen of als je op vakantie gaat. Hier kun je een mooie neutrale of als je het wat dikker aan zet een donkere look mee maken.
Het is een palette van Revlon met de naam Priceless Metals.



De verpakking van het palette vind ik erg mooi. Het is mooi zwart en doordat het plastic doorzichtig is kun je meteen zien welke kleuren er in zitten. Altijd handig als je meerdere palletjes hebt. Het palette gaat makkelijk open en blijft ook stevig dicht zitten.
Het palette bevat ook nog 2 applicators. De grote zou je kunnen gebruiken voor je ooglid en de kleine om eventueel in de hoek van je oog of onder je oog wat oogschaduw aan te brengen. Ik zelf gebruik deze applicators nooit omdat ik ze niet prettig vind werken. Ik gebruik altijd kwasten.

Hier zie je de kleuren van dicht bij. Zoals je ziet zijn alle 4 de kleuren shimmery. Dit geeft een neutrale look net dat beetje extra's. De 2 bruine kleuren zou je op je ooglid kunnen gebruiken of in je crease. De beige/gele/gouden kleur zou je kunnen gebruiken als highlighter of in je binnenste ooghoek. De blauwe kun je ook in je binnenste ooghoek gebruiken maar ik gebruik hem meestal boven mijn wenkbrauw als highlighter.

De kleuren aangebracht met de applicators die erbij zaten (zonder basis)
De twee bruine kleuren zijn zoals je ziet mooi gepigmenteerd. De beige en de blauwe zijn hier wat minder maar met een goede basis eronder zul je ze beter zien. Dit zul je zometeen op de laatste foto ook wel zien.
De kleuren aangebracht met mijn oogschaduwkwast (zonder basis)
Hmm erg vreemd! De kleuren zie je minder goed als je ze aanbrengt met een kwast. Maar gelukkig doet een basis wonderen.

Kleuren aangebracht met een oogschaduwkwast (met basis)
Zo! Dit is beter he! Je ziet nu dat je de beige ook als een gewone oogschaduw kleur kunt gebruiken zolang je maar een basis gebruikt!
conclusie: Ik vind dit een fijn oogschaduwpalette. Het is er een die ik bijna dagelijks gebruik als ik gewoon naar school toe ga.
Revlon kun je kopen bij sommige drogisterijen maar ook op internet kun je het vinden. Bij de drogisterijen kost het rond de 12 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.