vrijdag 18 juni 2010

NOTD Catrice - The devil wears red



Jeej wat een kleur he! Ik vind hem prachtig. Maar goed, wat heb ik verder nog te vertellen over dit lakje.

Dit is een van de 32 lakjes van de ultimate naillacquer collectie. De meeste kennen deze collectie waarschijnlijk al want ze zijn heel erg populair! Ook ik heb ze niet kunnen weerstaan en heb er inmiddels al 10 in mijn bezit. Er staan er ook nog een paar op mijn verlanglijstje!

Maar nu even verder over het lakje wat ik heb geswatched voor jullie.
De naam vind ik perfect aansluiten bij de kleur van dit lakje. Het heeft echt zo'n duivelige kleur.

Op de foto heb ik 3 laagjes gebruikt. 2 is eigenlijk ook wel voldoende maar met 3 laagjes wordt de kleur nog wat donkerder rood en daar hou ik meer van.

Helaas heb ik ook 1 minpuntje aan dit lakje en dat is het kwastje. Dit is trouwens een minpunt wat ik bij de andere lakjes nog niet heb gehad. Het kwastje zit een beetje raar in het houdertje waardoor het niet plat meer is, maar scheef. Hierdoor kun je dan weer niet perfect lakken. Maar zoals ik al zei is dit iets wat ik bij de andere lakjes nog niet heb gehad.

Conclusie: geweldige lak! Zeker een aanrader!
Dit lakje kost 2,49. Je kunt het kopen het Kruidvat en sommige Trekpleister winkels.

3 opmerkingen:

  1. Dat het kwastje raar in het houdertje zit is raar..
    Heb laatst ook nagellak van zelfde lijn gekocht en het kwastje was juist goed!
    Misschien dat der iets mis is gegaan tijdens verpakken ofzo!

    In ieder geval. Een hele leuke blog meis!
    Ga vooral zo door!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dit is ook de eerste keer dat ik het met een nagellak van die lijn heb! Zal wel een fabrieks fout zijn of zo, of er is inderdaad iets mis gegaan met verpakken.
    Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is a really nice colour!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.