vrijdag 18 juni 2010

How-to met Revlon palette

Vandaag ga ik jullie laten zien je een mooie neutrale ooglook kunt maken met dit palette. Het palette dat ik gebruik is het palette wat ik ook al heb gereviewd.


We gaan beginnen met oogschaduw basis. Ik gebruik de oogschaduwbasis van de Hema. Deze basis breng je aan op je gehele ooglid en ook net onder je wenkbrauw. Wrijf dit goed uit en blend het mooi in je huid.
Je pakt de beige kleur in het palletje.

Breng de beige kleur aan op je ooglid.
De beige kleur zit nu op mijn ooglid.
Je pakt nu de blauwe kleur. Deze kleur gaan we gebruiken als highlighter.

Breng hem aan onder je wenkbrauw. Je brengt deze kleur hier aan zodat je oog meer opvalt omdat er een lichtere kleur onder de wenkbrauw zit.
We gaan deze kleur gebruiken in de de buitenste ooghoek en in de crease. Je gebruikt zo'n donkere kleur om meer diepte aan je oog te geven. Dat ziet er gewoon een stuk mooier uit.
Hier heb ik de bruine kleur aangebracht in de crease en de buitenste ooghoek.
Je gaat de kleuren nu blenden. Maak ronddraaiende bewegingen. De kleuren lopen nu mooier in elkaar over. Blenden doe je met een blendingkwast.
Dit oogpotlood gebruik ik op mijn waterlijn. Ik maak geen zwarte lijn op mijn ooglid omdat dit de look meteen een stuk harder maakt. Dat is in deze look juist niet de bedoeling
Mascara op mijn wimpers.
Blush. Als laatste gebruik ik deze lipgloss van de H&M. Dit is een felle rode kleur. Vind je deze kleur wat te heftig gebruik dan een andere kleur lipgloss. Het resultaat.


Wat ik heb gebruikt:
- Revlon palette ColorStay 12 Hour Eye Shadow 12 Priceless Metals
- Hema eyeshadow base
- Lipgloss by H&M Charmed By K
- Clinique oogpodlood 01 black diamond
- Clinique hight impact mascara black
- Catrice multi-colour rouge 010 riviera rose

2 opmerkingen:

  1. Leuk. Ik ga je volgen. Ben benieuwd naar de volgende artikels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je het leuk vindt! Ik heb nog genoeg ideeen! Dus dat komt wel goed.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.