zondag 20 juni 2010

NOTD Essence 02 pointbreak surferbabe collectie

Vandaag weer een NOTD. Dit lakje is van de pas uitgebrachte surferbabe collectie van Essence. Ik het drie van de lakjes gekocht; de blauwe, de roze en de grijze. De grijze is duidelijk mijn favoriet. Ik vind het echt zo'n olifanten kleur grijs. Perfect op zo'n grijze dag als dit.

De lak lakt fijn en dekt prima en 2 laagjes. Ik vind hem echt heel erg mooi. Wel vind ik de kleur niet echt bij een surferbabe collectie passen. Maar dat is persoonlijk. De structuur van de lak is waterig. Maar niet zo waterig dat je er niet meer mee kunt werken. Je moet gewoon oppassen dat je niet te veel lak aan je borsteltje hebt zitten. Want dan heb je dus kans dat het gaat druppen. Maar aan de andere kant zorgt de waterige structuur er wel weer voor dat je minder snel zichtbare oneffenheden krijgt in de lak. In het begin corrigeert de lak zich zelf nog heel goed.
Dit lakje is te koop voor 1,79 bij de grotere kruitvat fillialen. In sommige winkels ligt hij ook al in de kortingsbakken! Dus kijk daar ook even als je hem zoekt.
Morgen komt er een leuke how-to op over hoe ik mijn nagels er naturel mooi uit laat zien. Kijken dus!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.