dinsdag 13 juli 2010

Bloglovin

Misschien kennen jullie Bloglovin al, maar misschien ook niet. Daarom ga ik voor de mensen die het nog niet kennen even uitleggen wat het is en waarom ik het jullie aanraad.

Bloglovin is een site waar je al je favoriete blogs op kunt volgen. Je meld je aan en zorgt dan je blogs gekoppeld worden met je account. Dit laatste klinkt natuurlijk erg lastig maar het is erg simpel! Iedere blog die je kunt volgen op Bloglovin heeft op zijn of haar site een bloglovin symbool staan. Dit ziet er als volgt uit:
Zoals je ziet zie je links op mijn site 2 icoontjes staan op 1 staat follow this blog en in de andere zie je hoeveel mensen mij al volgen via bloglovin. Als je op een van deze symbolen klikt, dan ga je mij automatisch volgen. Maar je moet dan wel eerst een bloglovin account aanmaken. Maar dit is erg simpel.
Maar wat is er nou zo handig aan bloglovin? Nou voor jullie is het handig dat je al je favoriete blogs op een rijtje hebt staan. Je gaat dan automatisch van de ene naar de andere blog door alleen maar op het "next" knopje te drukken. Zo weet je ook zeker dat je geen artikel overslaat en hoef je niet al je favoriete blog's te onthouden.
Maar ook ik vind het fijn als je me volgt op Bloglovin, ik kan dan zien hoeveel mensen mij echt vast volgen.
Ik zou dus zeggen word lid en profiteer van de voordelen! Je kunt een account aanmaken op: http://www.bloglovin.com/. Vervolgens klik je bij mij en bij al je andere favoriete blogs op het volg symbool en al jou favoriete blogs zullen op een rijtje staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.