dinsdag 13 juli 2010

Op een makkelijke manier bronzer licht aanbrengen

Een paar dagen geleden hebben jullie kunnen lezen over deze bronzer uit de nieuwe limited edition van Catrice. Ik vertelde toen dat je deze bronzer echt voorzichtig aan moest brengen als je een lichte huid had. Ik heb opzich niet zo'n heel erg witte huid, maar toch was hij bij mij al snel to much.
Iemand gaf mij toen de tip op het eens te proberen met een fan brush/waaierkwast. Zo'n kwast wordt ook vaak gebruikt om fall-out, oogschaduw die op je wangen is gevallen, mee weg te vegen. Ik had zo'n kwast tot nu toe niet omdat ik hem simpelweg niet nodig had.
Toen ik deze tip kreeg ben ik er een gaan halen bij de Hema, zodat ik even goedkoop kon proberen of de kwast iets voor me was.
En ja hoor! Op deze manier kun je heel goed subtiel bronzer aanbrengen. Als je het dan te weinig vindt, dan kun je er altijd nog een keer bronzer pakken.
Ik vind dit dus echt een goede tip voor meiden met een lichte huidskleur of als je bronzer een stuk te donker voor je is.
Een fan brush kun je voor 3 euro kopen bij de Hema. Ik vind dit niet zo heel veel geld om een keer iets te proberen. Maar als je echt een super goede kwast wil dan zou ik een keer kijken bij Sigma of bij Mac.

4 opmerkingen:

  1. Handige tip ik ga er denk ik ook even een halen bij de hema

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Simone, ja daar zijn ze maar 3 euro. Als je het dan wat vind dan kun je er altijd nog een halen van betere kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handige tip! Ik heb eens bij de Hema alle kwasten gevoeld, en de fanbrush voelde erg zacht aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Josephine, ja hij is ook lekker zacht. Alleen zijn de haartjes heel rommelig en niet zo netjes helaas.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.