woensdag 14 juli 2010

Catrice Oceana met korting

Zoals jullie hebben kunnen zien in mijn shoplog filmpje, heb ik bij de Kruidvat flink wat korting kunnen shoppen. Van Catrice lagen er nog wat Oceana spulletjes die ik voor 1 euro per stuk kon kopen. Deze kon ik dus niet laten liggen. Het is misschien een beetje laat voor swatches omdat deze collectie bijna overal de winkel uit is, maar ik wil jullie toch laten zien hoe mooi deze collectie wel niet is.

Lees snel verder als je foto's van deze producten wil zien.
Als eerste laat ik jullie de oogschaduw zien. Het doosje is stevig en blijft goed dicht zitten. Het ziet er ook mooi uit vanwege de opdruk op de deksel. Ook heeft de oogschaduw zelf een mooie opdruk. Natuurlijk gaat deze er vanaf tijdens het gebruiken, maar ik vind dit wel al een heel stuk mooier uitzien dan wanneer het een gewoon simpel doosje met oogschaduw is.
Op de swatch lijkt de oogschaduw mat. Helaas is het  me niet gelukt de glittertjes die er in zitten op de foto te krijgen. Er zitten namelijk prachtige blauwe en zilveren glittertjes in. De oogschaduw is ook prima gepigmenteerd. Deze kleur vind ik echt een aanrader, hij is echt prachtig.
Dan gaan we nu verder met de oogpotloodjes.

De oogpotloden hebben een blauwe matte kant en een beetje een glimmende zilveren kant. De blauwe kant is niet erg cremerig en daardoor wat lastiger aan te brengen op het oog. Je moet er wat vaker over heen gaan voordat er kleur komt.
Aan de andere kant zit een beetje een cremerigere kleur paars/blauw. Deze kleur en een cremerige kleur groen. Beide kleuren hebben een hele lichte shimmer.
Op de swatch zie je hoe mooi alle vier de kleuren zijn. Ik ben blij dat ik ze niet heb laten liggen! vooral de 2 blauwe kleuren vind ik erg mooi en zal ik zeker vaak gaan gebruiken.
Als je geluk hebt dan liggen deze spulletjes nog in de kortingsbakken bij jou Kruidvat of bij jou Trekpleister. Helaas is het al op heel veel plekken weg.

4 opmerkingen:

  1. Mooie kleuren zijn de potloden zeg!

    Ik heb alleen de lakjes en de mascara van de oceana collectie.
    Heb er geen spijt van (gelukkig) dat ik voor de rest niets mee heb genomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Natascha, wat vind je van de lakjes en de mascara?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee meid,

    Wat een leuke blog heb je. Hier ga ik zeker nog een keer een kijkje nemen. En deze oogschaduw heb ik ook alleen die van mij is stuk gevallen. Met mijn domme kop ook :|

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Anoniem, Bedankt hoor! Oew wat jammer:(.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.