woensdag 14 juli 2010

Beautytag: Skincare

Vandaag een tag! Een tag is iets wat andere bloggers aan elkaar doorgeven. Ik heb deze tag overgenomen van Noelle op www.cosmeticsgeek.nl. Een tag kan bijvoorbeeld een vragenlijst zijn. In deze tag staan vragen over skincare. Wil je graag weten wat ik antwoord, lees dan snel verder.
Hoeveel keer per dag was je je gezicht?
Ik was mijn gezicht 2 keer per dag. 's morgens en 's avonds.
Wat voor skintype heb je?
Ik heb een gecombineerde huid. Mijn t-zone is een beetje vettig en mijn wangen zijn weer normaal.. Ook is mijn huid gevoelig, ik heb namelijk een allergie voor bepaalde stoffen in verzorgingsproducten.
Welke face wash gebruik je momenteel?
Ik gebruik als face wash de reinigingsgel van Eucerin. Een review daarover vind je hier: review eucerin reiniginsgel.

Exfolieer je?
Ja, ik scrub ongeveer 1 keer per week mijn gezicht met een gezichtsscrub van de Tuinen.

Welk merk gebruik je?
Ik gebruik vanalles. Een paar voorbeelden zijn: Kruidvat, Eucerin en Clinique.

Welke dag/nacht crème gebruik je?
Ik wissel best vaak van dag en nacht crème. Maar op het momend gebruik ik als dagcrème de crème voor zachte huid van Kneipp en als nachtcrème gebruik ik de nachtcrème van Kruidvat. Voor reviews van deze producten kijk je hier: nachtcrème, dagcrème.

Heb je sproetjes?
Ja, vooral in de zomer zie je ze goed. Ik heb ze dan op en rondom mijn neus en op mijn voorhoofd. Ik heb er geen problemen mee, ze horen bij mij.

Gebruik je oogcrème?
Nee ik gebruik geen oogcrème. Dit komt omdat de huid rond mijn ogen extreem gevoelig is en ik nog geen oogcrème heb kunnen vinden waar ik niet allergisch voor ben.

Heb je of heb je acne gehad?
Ik heb altijd wel een beetje last van acne gehad, nu nog regelmatig. Gelukkig heb ik er nooit super veel last van gehad.

Als jij ook een beautyblog hebt dan mag je deze overnemen. Heb je geen beautyblog dan mag je jou gezichtsroutine ook bij de reacties zetten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.