woensdag 14 juli 2010

Formspring

Kennen jullie deze al? Formspring is DE perfecte manier om mij al je vragen te stellen. Je hoeft je nergens aan te melden en je kunt mij alle vragen stellen die je wilt. Of ik er antwoord op geef is een tweede natuurlijk! De vragen mogen overal over gaan, van beauty tot persoonlijk. Als ik er geen antwoord op wil geven dan zal ik dit wel aangeven. Links op mijn site zie je een symbool staan waar je op kunt klikken. Het is het Formspring symbool. Als je hier op klikt dan kom je op mijn Formspring (www.formspring.me/lianneke). Ik vind het heel erg leuk om vragen van  jullie te beantwoorden dus laat je lekker gaan!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.