donderdag 15 juli 2010

Hema Glitter Dust Purple review

Vandaag een review over de Glitter Dust in de kleur Purple. Ik zag hem liggen voor 1 euro en heb hem op goed geluk meegenomen om te kijken of het wat was.
Lees snel verder als je wil weten wat ik van dit product vind.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet zo heel erg enthousiast ben over dit product. Bij zo'n poeder oogschaduw is het meestal het geval dat ze vrij goed gepigmenteerd zijn. Ik kan niet zeggen dat deze slecht gepigmenteerd is, maar ik had er meer van verwacht. Je zult hier vast mooie looks mee kunnen maken, maar het is niet helemaal mijn product. Ik vind het minder fijn werken dan de effect powders van Gosh bijvoorbeeld. Deze vind ik echt heel erg mooi. De kleur is perfect en de pigmentatie meestal ook. Gelukkig heb ik maar 1 euro voor deze glitter dust hoeven te betalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.