vrijdag 30 juli 2010

De budget tip!

Vandaag mijn eerste budget tip voor jullie. Eens in de zoveel tijd zal ik een artikel online plaatsten met daarin een budget-proof product wat ik jullie aanraad om te kopen.
Vandaag gaan we beginnen met een peeling van de Hema. Ben je hier benieuwd naar? Lees dan snel verder!

Dit is hem dan, de peeling van de Hema. Ik zal eerst even kort uitleggen wat een peeling is. Ik begrijp dat niet iedereen dit weet.

Tijdens een peeling worden oppervlakkige dode huidcellen verwijderd. Nieuwe huidcellen komen daardoor aan de oppervlakte. De huid wordt hierdoor zacht en egaal. Ook verwijderd het acne en verkleuringen van de huid.
Tijdens een scrub doe je de oude huidcellen weghalen met iets grofs, hierin doet een ander stofje dit.

Dit was even kort uitgelegd wat een peeling is. Maar natuurlijk heeft de Hema ook een werkwijze op de tube gezet. Deze is als volgt:

De jonge huid is vaak vet en heeft verwijde poriƫn waardoor er puistjes en meeeters ontstaan. Hema zuiverende peeling reinigt de huid op milde wijze, helt onzuiverheden en overtollig talg te verwijderen. Hamamelis werkt ontstekingremmend. De bisabolol en het Kamille Extract hebben een kalmerende werking. Na het reinigen de peeling aanbrengen op gereinigde gezicht en hals. Het gebied rond de ogen vermijden. Ongeveer 2 minuten laten inwerken. Afspoelen met lauwwarm water.

De peeling zit in een doorzichtige tube. Hier heb ik niets op aan te merken. Er zit 75ml in dus je kunt er wel even mee vooruit. Doordat het een tube is, is het ook erg hygiƫnisch in gebruik.
Zoveel het je ongeveer nodig om je hele gezicht te doen. Dat is dus echt niet veel. Het smeert lekker uit en ruikt heel erg lekker. De geur doet me echt aan baby's denken, vraag me niet waarom.
Ik gebruik de peeling 2 keer in de week onder de douche. Nadat ik mijn gezicht heb gereinigd breng ik dit aan, laat het 2 minuten zitten en was het er weer vanaf. Mijn huid is daarna zo lekker zacht en soepel! Echt heerlijk.

Ik heb ook het idee dat mijn acne wat minder is geworden. Dus de peeling doet wat hij heeft beloofd.

Ik zou jullie zeker willen aanraden deze te kopen. Ik heb hem gekocht voor 50cent tijdens de kortingsperiode. Helaas weet ik niet hoe duur hij normaal is. Maar dit zal nooit veel zijn. Een erg budget-proof verzorgingsproduct dus!

Gebruiken jullie wel eens een peeling en van welk merk is deze?

1 opmerking:

  1. Klinkt heel erg fijn zeg! :D Ik gebruik het zelf eigenlijk (nog) niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.