donderdag 29 juli 2010

Van overgooier naar rokje!

Deze overgooier had ik al een heel poos in mijn kast liggen. Ik heb hem denk ik 2 jaar geleden gekocht bij de Lady Sting. Toen vond ik het erg leuk maar ik deed hem nooit aan omdat hij niet lekker zat.
Een aantal weken geleden kwam ik hem weer tegen toen ik mijn kast aan het opruimen was. Ik heb toen erg veel spullen op marktplaats gezet om te verkopen. Toch waren er een aantal dingen die ik niet weg wilde doen. Een van deze dingen was deze overgooier, hij was best prijzig en op markplaats krijg je er denk ik nog geen 10 euro voor. Daarom ben ik gaan krijken of ik er geen rokje van zou kunnen maken.
Wil je lezen of het is gelukt en hoe het er dan nu uit ziet? Lees dan snel verder.
Zoals je ziet op de bovenste foto bestaat de overgooier uit een rokje en een bovenstukje. Ik bedacht me dat ik er het boven stuk wel vanaf kon knippen. Ik ben gaan kijken of ik dit netjes zou kunnen doen en het ging! Ik heb de voorkant en de achterkant los geknipt. Toen had ik dus een rokje!

Ik vind hem echt super leuk gevonden en ben er erg blij mee!
Hieronder zie je hoe hij er bij mij uitziet.

Binnenkort komen er nog 2 andere kledingstukken die ik heb aangepast!

Passen jullie zelf wel eens kleren aan?

6 opmerkingen:

  1. OWH!
    Ik wil ook zo'n paspop!!

    Ik duik wel eens mijn moeders kast in, ontwerp dingen en maak dan van een oude rok een nieuw rokje of een broekje.. ect.

    Echt heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Lisa, vroeger kon je die bij de blokker kopen. Ik weet niet of ze die nog hebben. Dat ding is zeker al 5 jaar oud.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm..
    Ik weet dat ze ze af en toe bij de Xenos hebben. Maar dan in een lelijke versie.

    Het rokje staat je overigens heel erg leuk! Heb je nog iets met het bovenstukje gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Lisa, nee dat is gewoon een lap stof. Weet jij iets wat ik er mee zou kunnen doen dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja.. Maar dat is zeer moeilijk uit te leggen..
    Ik ga der even over nadenken en dan hoor je het!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mariƫlle Gitmans30 juli 2010 om 11:24

    Ha Lianneke,

    Dat heb je leuk gedaan. Hoe creatief.
    Ik denk dat je ook maar eens in mijn kledingkast moet komen kijken ;)

    Grtz Mariƫlle

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.