donderdag 29 juli 2010

NYX lipgloss Doll Pink

Het 2de review van de 3 NYX lipglossjes staat online! Dit is mijn favoriet van de 3. Toen ik dit kleurtje binnen kreeg was ik een beetje bang dat het me niet zou staan. Het is namelijk eerder paars dan roze. Maar toen ik het op mijn lippen deed stond het me erg goed! Zelfs mijn vriend merkte het op haha! Wil je weten  hoe het eruit ziet? Lees dan snel  verder.
Hier zie je mijn "naakte" lippen.
Hij valt wel op he! Hij is duidelijk een stuk anders dan mijn normale kleur maar het is geen rare paarse kleur. Op mijn lippen zou ik het ook eerder roze noemen dan paars. Deze lipgloss plakt niet en ruikt gewoon lekker. Hij blijft lang zitten en overleeft ook een drankje. Fijne lipgloss die ik zeker vaak ga gebruiken.
Deze lipgloss is te koop bij http://www.boozyshop.nl/ voor 2,29! Geen geld dus voor zo'n fijne lipgloss.

6 opmerkingen:

  1. Oh wow die staat je inderdaad erg goed!! Ik was ook bang dat ie toch te paars zou zijn. En dat staat mij absoluut niet ;) Mooi hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Noelle Ja ik vind hem super leuk. Het is niet zo van.. bam.. paars op je lippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie kleur! Ik twijfelde altijd maar zou hem nu zo kopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Amber, zeker doen! Hij is echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.