dinsdag 20 juli 2010

Ik ga op vakantie en neem mee...

Bijna iedereen vind op vakantie gaan heerlijk. Ook ik moet eigenlijk iedere zomer wel even weg. Dit jaar gaan mijn vriend en ik op stedentrip naar Praag. We gaan 5 dagen weg. Ik hoop daar nog wat beautyproducten te kunnen shoppen die we hier in Nederland niet hebben. Omdat we geen grote koffers mee willen nemen, hebben we besloten alleen handbagage mee te nemen. Daarom was het voor mij een grote uitdaging mijn beauty spullen zo compact mogelijk mee te nemen. Wil je weten wat ik meeneem en hoe ik het meeneem? Kijk dan snel even het filmje!

7 opmerkingen:

  1. Alvast heel veel plezier in praag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier in praag! Leuke dingen heb je mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik had vorig jaar ook zo'n handgel van de Kruidvat mee en toen werd die afgepakt..

    Maar je hebt hele handige dingen mee, en heel veel plezier in Praag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @touchofmakeup dankjewel!

    @Larissa, ow wat raar! Want als je het onder de maximale hoeveelheid vloeistof zit dan mag je het gewoon meenemen! Ik heb er nog nooit last van gehad gelukkig:). En bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.