dinsdag 20 juli 2010

Eyeko ambassador

Zoals jullie kunnen zien ben ik Eyeko ambassador geworden. Dit houdt in dat jullie een gratis cadeautje krijgen als jullie wat bestellen bij http://www.eyeko.com/. Jullie moeten dan de code invullen die jullie rechts zien staan op mijn blog. Er staat daar de volgende afbeelding.
Je ziet daar de code: E10303 staan. Vul deze code in en je krijgt dus een gratis cadeautje.
Wil je meer weten over Eyeko? Lees dan even verder.

Eyeko is een make-up merk uit Groot-Brittanie. Ze verkopen goede kwaliteit make-up voor een lage prijs en verzenden gratis in de EU. Iets wat mij altijd erg aanspreekt! Ik hou namelijk helemaal niet van verzendkosten.
Een product wat ik jullie zou kunnen aanraden om te kopen is bijvoorbeeld: Eyeko Nail Polish NEW 5 for the price of 4. Dit zijn 5 nieuwe kleuren nagellak, je krijgt er dus 5 en betaald er maar 4! Zo bespaar je dus 20% en betaal je ongeveer 15 euro. Dit vind ik echt een aanrader! Als ik zometeen mijn loon krijg dan ga ik deze ook zeker aanschaffen.

Dus! Als je wat wil kopen op http://www.eyeko.com/ gebruik dan mijn code die je kunt vinden rechts op mijn blog. Je krijgt dan een gratis cadeautje bij je bestelling. Hoe meer jullie mijn code gebruiken hoe meer ik jullie kan aanbieden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.