maandag 19 juli 2010

China Glaze - Sci-Fi

Toen er een paar dagen geleden een blogsale was op http://www.lovethatmakeup.tk/ heb ik dit lakje gekocht. Ik had nog geen nagellak van China Glaze. Iets wat eigenlijk best slecht is als nagellakfreak! China Glaze is namelijk een van de nagellak merken die geweldig wordt gevonden door heel erg veel mensen.
Wil je weten wat ik van dit lakje vond? Lees dan snel verder.
Ik kocht het lakje Sci-Fi. Dit lakje komt uit de Khrome collectie. Een collectie 6 metaal kleurige nagellakjes. Een van die nagellakjes is dus Sci-Fi. Misschien afgeleid van Sciƫnce Fiction? Ik weet het niet. Laat het me zeker weten als jij het wel weet.
Ik had al zoveel goeds gehoord over China Glaze. Mijn verwachtingen waren dus vrij hoog. Dit lakje dekte al in 1 keer. Toen had ik meteen al iets van wow! Die avond ben ik er mee gaan barbecuen en helaas chipje het lakje wel meteen. Ik had er geen topcoat overheen gedaan want ik wilde precies weten hoe lang het zou houden. Een dag later heb ik er nog een extra laagje overheen gedaan en ook topcoat gebruikt. Dit effect zie je ook op de foto. Hij blijft nu al 2 dagen prima zitten en chipt dan dus niet. Dus topcoat is zeker een must als je je nagellak langer mooi wilt laten zitten! 
De kleur vind ik mooi, maar niet heel erg speciaal. Hij heeft een beetje een half matte finish. Hij glanst wel, maar dat is meer door de kleur van de lak.
Ik ben er toch erg tevreden mee en kan niet wachten nog meer China Glaze nagellak aan te schaffen! China Glaze kunt je vooral veel vinden op het internet. Bij de betrouwbare webshop http://www.enchantra.eu/ kun je China Glaze kopen, ze hebben er ook dit lakje mocht je het willen hebben. China Glaze kost 6,95 per stuk

5 opmerkingen:

  1. mooie lak! en wat een mooie nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even 7 euro neer tellen voor nagellak.. Uhmm.
    Hij is inderdaad wel heel mooi!

    Zou je ons misschien wat meer willen vertellen hoe je nagellak het beste/mooiste aanbrengt?
    Van laag 1 naar 2 tot topcoat en welke je gebruikt?

    En Sci-Fi is inderdaad afgeleid van Science Fiction ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Lisa, ja hoor dat wil ik best doen. Ik zal er een artikel over maken! Komt dan binnenkort online!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.