maandag 19 juli 2010

jojoba gel cream - Naturapharma

Even geleden kreeg ik een paar producten binnen met jojoba olie. Ik ga jullie nu mijn mening vertellen over de jojoba gelcream. Deze crème is voor de verzorging van de zeer droge en schrale huid. Verder kun je het ook nog gebruiken voor het verzachten van lichte verbrandingen van de huid en ondersteunt het het herstel van littekens.
Wil je hier meer over lezen, lees dan snel verder.

Ik weet dat jojoba gebruikt kan worden bij de droge huid, maar ook bij de vette omdat jojoba de productie van talg weer normaliseert. Dus bij de droge huid juist meer en bij een vette huid weer minder. Omdat ik verder niet kon vinden wat voor bestanddelen er nog meer inzitten ben ik hem gewoon gaan gebruiken. Het is tenslotte een natuurlijk product.

Mijn eerste indruk
De crème zit in een pot. Dit vind ik eigenlijk een nadeel. Het is een stuk hygienischer als een product in een tube zit. Je hoeft dan namelijk niet met je vingers in de creme. Dat moet je nu wel. Om het toch hygienisch te houden zou je een spatel kunnen gebruiken, of je ontsmet je handen voor gebruik. De crème zelf ruikt heel natuurlijk, ik vind het wel een lekkere geur. Hij smeert fijn uit en je hebt er absoluut niet veel van nodig. Je gaat dus wel even doen met deze crème. Hij trekt heel erg snel in, dit komt waarschijnlijk omdat het een GELcream is. Een gel trekt sneller in de huid dan een crème. Doordat hij snel intrekt kun je snel je make-up hierna aanbrengen en is hij handig te gebruiken als een dagcrème. Je zou dan deze crème 's morgens kunnen gebruiken en de jojoba olie 's avonds.
Mijn huis is hierna echt heerlijk zacht.

Nu ik deze crème even heb gebruikt ben ik over de crème zelf redelijk tevreden. Hij smeert lekker uit en trekt snel in. Helaas heb ik een erg gevoelige huid en krijg ik vrij snel allergische reacties. Helaas is dat ook bij deze crème het geval. Ik vind dit echt heel erg jammer want dit had echt een super crème kunnen zijn voor mij!
Ik heb nog een paar andere dingen van deze lijn die ik ook voor jullie aan het testen ben. Tot nu toe heb ik daar geen allergische reactie op gekregen. De reviews van die producten komen er ook snel aan.

Heb je geen gevoelige huid dan zal deze crème denk ik echt heel fijn werken voor een droge huid. Hij is echt perfect als dagcrème. Je kunt het dan kopen bij http://www.naturapharma.nl/, hij kost: 22,00 voor 100ml

Krijgen jullie wel eens allergische reacties van een product?

3 opmerkingen:

  1. Het lijkt me een heel rijke crème. Ik heb meer een vette/gemengde huid dus ik niet dat hij voor mij geschikt zou zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ann, nee klopt. Het is ook een creme voor de zeer droge en schrale huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinds kort heeft deze crème trouwens een nieuwe, frissere verpakking. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.