zondag 18 juli 2010

Maybelline puls perfection mascara

Zoals jullie eerder al hebben kunnen lezen heb ik een favoriete mascara. Mijn Clinique high impact mascara. Een review hierover kun je hier vinden. Toch vind ik deze een beetje duur. Zeker omdat ik iedere dag mascara op heb en als ik ´s avonds nog ergens naar toe ga dan doe ik altijd nog nieuwe mascara op. Mascara gaat er dus best snel doorheen bij mij. Toen ik deze voor mijn verjaardag kreeg heb ik hem eerst best lang links laten liggen. Want ik wilde hem pas open maken als ik hem echt zou gaan gebruiken aangezien mascara maar 3 maanden houdbaar is na openen.
Wil je meer lezen over wat ik van deze mascara vind, lees dan snel verder.

Deze mascara van Maybelline is anders dan andere mascara´s. Er zit namelijk een vibreer stand op. Door deze trilstand zouden je wimpers beter gescheiden moeten worden.
Het borsteltje is ook niet echt iets waar ik van hou. Het is smal en er zitten niet echt haartjes aan, maar eerder stekeltjes. De eerste maand kon ik ook echt niet overweg met de trilstand. Mascara aanbrengen is sowieso al lastig en al  helemaal als je borsteltje ook nog eens trilt!
Tegenwoordig gebruik ik deze mascara bijna dagelijks, maar wel zonder trilstand, want dat is echt niet te doen. Ik vind hem ook een mooi effect geven zo. Kijk hieronder voor de foto´s.

4 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Kan je ook een foto van je wimpers zonder mascara zetten? Misschien heb je van nature al zo'n fantastische wimpers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Ann, Ja hoor dat wil ik best doen! Ik zal het er in het vervolg bij zetten:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er een goede mascara uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.