zaterdag 17 juli 2010

Vandaag een artikeltje met veel foto's! Toen in ik eindelijk de smokey eye's kit kon bemachtigen was ik daar heel erg blij mee. Inmiddels had ik al veel goede dingen gehoord en ik wilde hem ook graag hebben. Ik zocht nog een neutraal palletje met oogschaduw om mee te nemen op vakantie. We nemen dan namelijk alleen maar handbagage mee. Daar komt trouwens ook nog een leuk artikel over. Maar nu eerst dit palletje, meer lezen? Klik dan verder.
Ik vind dit een erg mooi vormgegeven pallete. Door het karton oogt het een stuk duurder dan je zou verwachten. Het karton gaat magnetisch dicht. Ik zou het wel niet zomaar in je tas gooien want ik denk dat je dan kans hebt dat hij open gaat. Er zit een applicator bij maar ik gebruik liever mijn eigen kwasten.
Hier zie je de kleuren wat beter. Zoals je ziet bevat dit palletje 4 kleuren. 1 is een shimmery kleur die je als highlighter kan gebruiken. 2 is een matte bruine kleur. 3 is een shimmery donkerbruine kleur en 4 is een matte zwarte kleur. De kleuren zijn alle 4 echt goed gepigmenteerd!






Ik heb er ook meteen een look meegemaakt. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Als jullie hier graag een how-to van zien dan  hoor ik het graag!



Dit palletje is voor 3,49 te koop bij Kruidvat of Trekpleister. Let wel op dat ze niet in elk filiaal de limited edition hebben.

4 opmerkingen:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.