dinsdag 6 juli 2010

Mijn halve finale WK-nagels

Omdat vandaag ons geliefde Nederlands elftal de halve finale gaat spelen tegen Uruguay wilde ik weer wat leuks doen met mijn nagels. Ik had geen zin in complete nailart. Dit komt omdat ik morgen toch weer een andere kleur op mijn nagels wil. Ik kan oranje namelijk nooit lang op mijn nagels laten zitten. Vraag  me niet waarom, maar het is gewoon niet mijn kleur hahaha.
Bij de andere wedstrijden had ik de hele tijd de oranje NEON kleur van de Hema op mijn nagels. Deze begon toch een beetje te vervelen en heb ik I Scream Peach! op mijn nagels gedaan. Deze kleur is welliswaar niet echt oranje, maar komt er toch erg dicht in de buurt. (Zoals ik al zei hou ik niet zo van oranje op mijn nagels;))
Ik kwam ook mijn matte topcoat weer eens tegen en heb die er overheen gebruikt. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden. Het resultaat is niet heel spannend. Maar de matte topcoat over deze kleur heeft me aangenaam verrast. Normaal vind ik matte topcoat namelijk niet zo mooi. Maar nu bevalt het prima!
Deze matte topcoat kun je kopen bij de Hema. Je kunt dan elke lak die je wil matte maken. Dit is natuurlijk een stuk voordeliger dan dat je allemaal matte kleurtjes afzonderlijk gaat kopen.

Kijken jullie vandaag ook de wedstrijd en doen jullie dat ook wat speciaals met jullie nagels of make-up? Laat het me weten!

3 opmerkingen:

  1. Mooi! Ja, natuurlijk ga ik kijken! Ik kan niet wachten ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Elske, Ja het is weer eens wat anders dan een glanzende topcoat he:P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh dat ziet er erg gaaf uit matte peachy nagels!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.