woensdag 7 juli 2010

Gezichtsreiniging in de morgen

Dat je ´s avonds je make-up er af moet halen is algemeen bekend. Doe je dit niet dan krijg je puistjes en heb je meer kans op een lelijke huid en rimpels op latere leeftijd.
Het reinigen van het gezicht `s morgens wordt door veel mensen overgeslagen. Ze beginnen zich meteen weer op te maken. Ik zal jullie even uitleggen waarom het belangrijk is dat je je gezicht zowel `s avonds als `s morgens reinigt.

In je slaap werkt de huid hard. 's Nachts zweet je net zoals overdag, dode huidcellen ontstaan en de vetzuren die hierbij vrijkomen hopen zich op. De huid wordt dan dus vetter. Daarom is het dus belangrijk om je gezicht ook 's morgens te reinigen.

Ik ga jullie laten zien hoe ik mijn gezicht 's morgens reinig.
Ik hou er van om 's morgens mijn gezicht te wassen met water. Ik ben dan meteen wakker.
Daarom gebruik ik als eerste een reinigingsgel van Eucerin. Deze maakt mijn gezicht schoon en verwijderd overtollig talg.









Soms wissel ik deze reinigingsgel af met een reiniginglotion. Het ligt er net aan waar ik zin in  heb. Ik gebruik dan de reinigingslotion van DA. Deze doet prima z'n werk.













Als ik mijn gezicht heb schoongemaakt met de reiniginsgel of de reiniginslotion, gebruik ik altijd nog een tonic om eventuele restjes van mijn gezicht te halen. Deze tonic verfrist mijn gezicht ook nog eens. Ik gebruik een tonic van Eucerin die net als de reinigingsgel overtollig talg verwijderd.










Als laatste gebruik ik een dagcrème. Dagcrème's wissel ik regelmatig af. De ene keer heb ik zin in die dagcrème en de andere keer weer in een andere. De laatste tijd gebruik ik de dagcrème voor de zachte huid van Kneipp veel. Hier heb ik ook al een review over geschreven. Het pluspunt aan deze dagcrème is, dat hij een uv-factor bevat. Zeker nu in de zomer vind ik dit erg belangrijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.