woensdag 7 juli 2010

Mini shoplogje

Vandaag had ik mijn laatste toets! Dus nu heb ik officieel vakantie! Zoals jullie hebben kunnen lezen zou rond deze tijd de nieuwe limited edition van Catrice in de winkel komen te liggen. Ook Essence kwam met een soort gelijke editie. Natuurlijk ben ik na mijn laatste toets even een kijkje gaan nemen.

Helaas waren er al veel dingen weg. Ik heb het dus moeten houden op een bronzer van Catrice en een donkergroene nagellak van Essence. Ik ga komende week nog regelmatig kijken bij mijn eigen kruidvat. Daar zijn die limited editions namelijk nooit uitverkocht.
Verder heb ik nog een bronzing spray gekocht.
Natuurlijk komen van al deze producten nog reviews om jullie te laten weten of het aanraders zijn.

1 opmerking:

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.