donderdag 8 juli 2010

NOTD Return to paradise - Back To Paradise

Zoals jullie gisteren hebben kunnen zien in mijn mini shoplogje heb ik een nagellak van Essence gekocht. Dit is een donkergroene lak met de naam Back To Paradise. Deze lak komt uit de nieuwe limited edition die Return to Paradise heet.

Helaas waren er al best wel veel dingen weg bij het Kruidvat waar ik was gaan kijken. Toen ik later bij het Kruidvat in Weert was, wisten ze uberhaupt niks van die limited edition. Super jammer, want normaal hebben ze die daar wel.

Maar goed, ik zou wat vertellen over de lak.

Zoals je kunt zien is de lak diep donkergroen. Hij zit in een mooi flesje wat er zeker niet cheap uitziet. De lak zelf is vrij waterig. Dit is iets wat ik bij bijna alle Essence lakjes terug zie en wat ik als een minpunt zie. Misschien vinden anderen mensen dit juist weer heel fijn.
Op de foto heb ik drie laagjes nagellak op. Bij 2 laagjes dekt hij nog niet goed genoeg en zie je strepen in de lak zitten.
De lak droogt wel vrij snel, dit is natuurlijk weer een pluspunt!





Toen ik de lak er een paar uur op had zitten, merkte ik dat er bubbeltjes in waren gekomen. Heel jammer ik weet niet waar het aan ligt. Ook kan ik een paar uur later nog steeds deukjes maken in de lak. Dit vind ik dan weer wel heel erg jammer.

Deze lak is te koop bij het Kruidvat. Let wel op dat niet iedere Kruidvat de limited editions verkoopt. Deze nagellak kost 1,79 en is zijn geld echt waard. Het enige nadeel wat ik er aan kan vinden is dat hij 3 laagjes nodig heeft. Maar als dat alles is voor 1,79!

Wat vinden jullie van donkergroen op je nagels? Draag je het wel eens?

5 opmerkingen:

  1. Prachtige kleur he? Ik heb m ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik heb hem nu een dag op en ik vind hem echt heel erg mooi. Heel speciaal dan donkergroene!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een hele mooie lak (heb m zelf ook)
    Vond persoonlijk deze iets beter lakken dan de lakjes van de surfer babe collectie die vond ik echt heel waterig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Natascha. Ja daar heb je gelijk in ja. Daar heb ik 3 lakjes van en die waren wel heel erg waterig.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.