vrijdag 9 juli 2010

Catrice Carame Bronzing powder

Ook dit is weer een review naar aanleiding van een nieuwe limited edition. Een limited editie die de prachtige naam Carame draagt. Ik heb hier op mijn site al een artikeltje geschreven over deze limited edition. Ik was het meest benieuwd naar de bronzer.
Gelukkig lag deze er wel nog, want bijna alles was al weg. Ik hoop nog meer van deze limited edition te bemachtigen in mijn eigen stadje.

De bronzer zit zoals je kunt zien in een prachtig doosje. Ik vind dat Catrice echt ontsettend vooruit gaat met hun producten. Op de bronzer zelf staat een mooie afdruk. Ze hebben dus ook echt hun best gedaan er iets moois van te maken. Natuurlijk gaat deze afdruk na gebruik weg. Maar ik vind hem voorals nog prachtig.





De bronzer is vrij donker en er zitten gouden glitters is. Zoals je kunt zien op de swatch op mijn hand heeft hij flink wat pigment en moet je toch een beetje oppassen met aanbrengen. Het beste kun je gebruik maken van een stippling brush, deze brengt de bronzer heel subtiel aan. Ik ga hiervoor zeker nog een stippling brush aanschaffen.




Zoals je kunt zien op de foto kleur hij je gezicht goed. De eerste keer dat ik hem gebruikte heb ik hem in de bekende drievorm op mijn gezicht aangebracht. Maar dit was voor mijn lichte huid echt to much. Misschien dat het bij een donkerder iemand wel mooi is. Doordat er gouden glitters in zitten valt hij echt heel erg op.
Daarom gebruik ik hem alleen maar op mijn wangen in combinatie met een highlighter en een blush.

Deze bronzer vind ik echt aan te raden. Hij is prachtig. Pas wel een beetje op dat je hem in kleine beetjes aanbrengt en niet in een keer heel veel op je kwast doet. Je krijgt dan namelijk een dikke bruine streep. Deze bronzing powder kost 3,49 en is te koop bij het Kruidvat. Pas wel op, want niet in iedere Kruidvat hebben ze deze limited edition!

4 opmerkingen:

  1. Ik lees overal hoe mooi deze wel niet is haha. Je kan ook een fan brush gebruiken voor bronzer :) Als je een lichte huid hebt, kan je daar heel goed mee doseren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oe, dan zou ik die ook eens kunnen pakken. Hij is namelijk echt al heel snel to much. Bij mij dan he.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een handig artikeltje! Ik zocht al naar een review van deze! Nu ga ik 'em zeker kopen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Rani, graag gedaan! Hij is echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.