vrijdag 9 juli 2010

peel-off masker dr. van der Hoog

Misschien kennen jullie de maskertjes van dr. van der Hoog wel. Ik kwam deze per toeval tegen bij de DA. Het is een peel-off masker. Iets wat ik nog nooit had gebruikt. Een peel-off masker is een masker wat je opsmeert, laat drogen en er vervolgens in zijn geheel aftrekt. Dit masker was om de poriën te reinigen. Ik denk ja, dat moet ik eens gaan proberen.
Het is een honing masker. Zelf hou ik niet zo van de geur van honing, maar het was nog wel te doen. Het maskertje is lekker koel op je gezicht en brengt gemakkelijk aan met een spatel of met een kwast. Op de verpakking staat dat je zo'n 20 minuten moet wachten en dat je het er dan vanaf moet trekken. Helaas droogde het bij mij maar niet. Ik heb wel een half uur met dat maskertje op gezeten en toen was ik het zat. Een stuk kon ik er inderdaad vanaf peelen maar sommige plekken waren nog zacht. Die heb ik er dus afgewassen. De plekken waar het masker echt was opgedroogd werden wel erg goed gereinigd. Je zag zwarte puntjes zitten op het masker. Dit is de viezigheid die uit je poriën komt. Mijn huid voelde daarna echt schoon aan en mijn poriën zien er een heel stuk beter uit.
Conclusie: echt een aanrader om eens een keer te proberen! Dr. van der Hoog is te koop in de meeste drogisterijen voor 2,10.



5 opmerkingen:

  1. I Love Dr. van der Hoog.
    Heb een hele verzameling maskertjes in mijn kast liggen.
    Deze nog niet, dat word dus echt aanschaffen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Lisa, Ja moet je echt eens doen, is grappig haha. Als je genoeg geduld hebt dan trek je zo die hele laag in een keer van je gezicht af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, dat klinkt leuk; zeker als een aanrader:-)
    Jammer dat het masker niet helemaal hard werd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je moet dit masker heel dun aanbrengen,
    ik kan zelf 2x toe met 1 zo'n zakje,
    wel goed dichtvouwen anders droogt ie uit.
    maar als je alles in 1x aanbrengt duurt het idd een eeuwigheid voor ie droog is

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Anoniem, heb ik ook geprobeerd. Maar dan krijg je het er niet netjes vanaf en moet je het er in stukken vanaf gaan trekken.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.