zaterdag 10 juli 2010

EOTD Groen

Vandaag wilde ik eens wat anders met mijn make-up. Ik grijp normaal standaard naar de neutrale tinten en  maak daar dan een look mee. Maar vandaag had ik daar geen zin in. Ik wilde iets opvallends, maar wel iets moois.

Ik heb gebruik gemaakt van 4 kleuren en een highlighter.
Hier zie je mijn gezicht nog 2 keer helemaal. Dit geeft je toch een beter beeld dan 2 ogen alleen.


















Wat vinden jullie ervan? Ik vind hem heel erg mooi en ga hem zeker vaker maken! Ik zal nog even een lijstje geven met de producten die ik heb gebruikt.
DA concealer
Compact powder van Essence
Bronzer van Catrice
Highlighter op mijn gezicht van Essence
Blush van Catrice
De kleurtjes komen allemaal uit mijn 120 palette, dit zijn 3 groene tinten en 1 gele tint. De highlightkleur is een beige kleur met een lichte shimmer.
Blauw oogpotlood van DA
Mascara van Clinique
Lipbutter van The Body Shop
Wat vinden jullie van deze look? Dragen jullie wel eens zo'n felle kleuren overdag en wat voor kleuren draag je dan?

2 opmerkingen:

  1. I LOVE IT!
    Staat je echt heel erg goed.

    Felle kleuren draag ik niet zo snel... Meestal omdat ik vind dat het me niet staat :P

    Jij mag me leren opmaken (A) Haha..

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.