zaterdag 10 juli 2010

NOTD rituals - rebel rose

Wat een mooie felle lak! Echt super leuk! Ik heb het filmpje even weggehaald. Hij deed het opeens niet meer. Zodra ik een oplossing heb komt hij weer online.
Maar laat ik eens wat gaan vertellen over deze nieuwe nagellak van Rituals.

Rituals heeft sinds een aantal weken nieuwe nagellakjes. Het zou een langhoudende nagellaklijn moeten zijn. Natuurlijk heb ik dit uitgetest.
Verder zegt Rituals over deze lak dat:

- Langhoudende nagellak, verrijkt met de kracht en glans van edelstenen


- Intense, glanzende kleuren gebaseerd op pure edelstenen


- Verrijkt met de hardste edelsteen Robijn ter versterking van je nagels


- Makkelijk in één beweging aan te brengen

De nagellak zit verpakt in een prachtig doosje. Iets wat ik zeker een pluspunt vind. Ik vind dit er echt luxe uit zien. De lak heeft een fijne structuur, hij is niet te dik of te dun en lakt dus prettig. Het kwasje is vrij breed. Hierdoor is het heel makkelijk je nagels in een keer te lakken. Natuurlijk geldt dit niet bij je duim, deze is dan weer net wat te breed. Ik vond hem na 2 laagjes dekkend genoeg. Dan krijg je dus het resultaat wat je ziet op het filmpje en op de foto's die je hieronder ziet.
Hij droogt snel, dus je kunt snel weer verder met je normale werkzaamheden. Ik denk dat dit kleurtje ook heel mooi op je tenen zal staan!
Ik heb de nagellak 3 dagen opgehad zonder dat hij is gaan chippen. Dit zegt trouwens best veel want nagellak chipt bij mij erg snel. Ik ga ook nog met andere nagellak testen hoe het nou zit met die topcoat waar ik over vertelde in het filmpje. Maar tot nu toe ben ik dus positiever over de Etos topcoat dan over de topcoat van Rimmel.

Dit lakje is te koop voor 9,90 bij Rituals.
Even als tip: Rituals geeft nu tot 50% korting bij de Rituals stores en in de webshop. Er is dus geen korting bij Ritualsverkooppunten (bijvoorbeeld V&D). Neem dus zeker even een kijkje als je een Rituals product wil scoren!

Ik heb dit product gratis gekregen om te reviewen. Natuurlijk beinvloed dit niet mijn mening over het product en is mijn review 100% eerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.