zondag 11 juli 2010

L´Oreal sublime bronze

Ik zal maar gewoon toegeven dan ik het voorbeeld ben van een meisje met melkflessen*schaam*. De laatste tijd interesseerde het me niet zo. Ik ga nu ook heel gemakkelijk in een kort rokje of een korte broek de straat op. Ik vond het ook niet meer zo lelijk.

Ik durfde nooit zelfbruiner te gebruiken. De zelfbruiner die ik ooit gebruikte gaf me ook meteen een vlekkerig resultaat. Maar toch wilde ik het heel graag nog een keer proberen maar dan nu een keer met een spray in plaats van met een crème.

Ik heb me heel erg goed gescrubt in de douche (Scrub ik echt alles, vergeet ik mijn handen)en ben daarna gaan sprayen.
Je moest de spuitbus op 30 cm afstand van je lichaam houden. Dit heb ik gedaan, maar toch werd mijn rechter arm wat nat. Iets wat niet de bedoeling is. Je sprayt je lichaam er mee in en veegt het niet uit.

Ik meende dat ik me heel goed had gescrubt. Dat was ook wel zo, alleen was ik mijn handen vergeten. Na 1 dag zitten daar dus vlekken op. Deze heb ik  nu nog een keer extra heel erg goed gescrubt en gelukkig zie je die vlek nu al een heel stuk minder.
Voor de rest is het wel een erg mooi resultaat. Ik ben echt een stuk bruiner en dat terwijl ik het maar 2 dagen heb gebruikt.

Ik heb geen voor en na foto´s omdat deze de echte kleur niet positief lieten uitkomen. Op de foto lijk ik echt oranje en dat is in het echt niet zo. Ik wil geen verkeerd beeld geven over de zelfbruiner.

Ik denk wel dat je de spray niet te veel dagen achter elkaar moet gebruiken want dan zal je huid toch een beetje naar oranje beginnen te neigen. Gelukkig heb ik dit niet gedaan en ik heb echt een kleurtje. Ik ben er tevreden over en vind het zeker een aanrader.

Deze spray kun je bij drogisterijen kopen voor zo´n 14 euro. Maar ga zeker een keer bij de Wibra, Action of Zeeman kijken. Daar hebben ze deze producten vaak veel goedkoper. Ik heb deze namelijk van de Zeeman van 4 euro. Dat is nogal eens een verschil. Je hebt dan hetzelfde product alleen komt het uit een ander land. Het gebruik staat er dan met een stikker opgeplakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.