zondag 11 juli 2010

Haar beschermen tegen de zon en warmtebronnen

Zoals jullie misschien wel weten vind ik het erg belangrijk om mezelf te beschermen tegen de zon. Zo heb ik pas nog een artikel geschreven hoe je je haar kunt beschermen in de zomer. Daarin noemde ik ook al een paar producten. Helaas zijn dit soort producten vaak erg prijzig en ben je zo door je flesje heen.

Nu kwam ik er per toeval achter dan mijn haar beschermer die ik gebruik bij het stijlen en fohnen ook een uv beschermer bevat! Als ik dat eerder had geweten dan had ik niet overal hoeven zoeken naar een betaalbare spray.











Dit middel is een gelachtige substatie en is in eerste instantie bedoeld om je haar te beschermen bij het stijlen of föhnen. Ook maakt het je haar wat stijler, geeft het glans, gaat het pluis tegen en heeft het UV bescherming. Je kunt het gebruiken op nat en droog haar. Zelf gebruik ik het altijd op mijn natte haar omdat ik het idee het dat mijn haar wat vettig wordt als ik het op droog haar gebruik. Wel smeer ik het als mijn haar droog is nog wat in de puntjes. Deze zien er dan een stuk mooier en gezonder uit.
Nog een voordeel vind ik de verpakking. De bodem gaat omhoog als je het gebruikt. Je verspild dus niet onnodig product wat nog in de verpakking blijft zitten.
Kortom ben ik erg tevreden over dit product en kan ik het zeker aanraden als je je haar stijlt, krult of fohnt. Maar daarbuiten beschermt het je haar ook nog eens tegen de schadelijke stralen van de zon.
New Wave shine & Straight is voor zo'n 5 euro verkrijgbaar bij de drogisterij.


2 opmerkingen:

  1. Ha Lianneke,

    Wat een mooie site! Even een vraag over dit beschermingsproduct, wordt je haar er niet vet van? Want dat heb k namelijk altijd! Ben echt op zoek naar een goed product wat niet vet maakt!

    Ps hoe is het verder?

    Grs Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Inge

    Haa Inge!

    Dankjewel. Nee, maar je moet het met mate gebruiken. Het is ook slim om het vooral te gebruiken in de punten van je haar en niet op je hoofdhuid, want dan zou je haar wel sneller vet kunnen worden.
    Met mij gaat het prima! Fijne vakantie nog!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.