zondag 11 juli 2010

Herome W.I.C. Madrid Review

Zoals jullie misschien wel weten heeft Herome een prachtige nagellaklijn. Deze lijn bestaat uit 79 prachtige kleuren.

Kijk nu eerst even dit filmpje. Dit nagellakje mocht ik voor jullie reviewen. Meer informatie zie je staan verderop in dit artikel.



Deze lijn nagellak is geinspireerd op de rijkdom van verschillende culturen. Iedere lak heeft de naam van een wereldstad. Het lakje wat ik heb ontvangen heet Madrid en doet me ook echt denken aan de kleur van flamingo jurken. Als eerste bevat de lak een vitamine die je nagels verzorgt. Ook bevat de lak een stof die er voor zorgt dat de lak mooi uitvloeit en dat er minder kans is op beschadigingen. Maar dit klopt zeker! Ik kwam na het lakken weer eens ergens tegen aan en je ziet er nog nauwelijks iets van. De lak heeft een redelijk brede kwast waardoor je je nagels makkelijker kunt lakken.
De lak droogt snel en er zitten alweer geen bubbeltjes in mijn nagellak. Ik kan dus nu al zeggen dan ik er tevreden over ben.


Herome wordt verkocht bij drogisterijen zoals DA en bij parfumerieën zoals Douglas. De lakjes kosten 7,50 per stuk en als je er 2 koopt dan kosten ze 12,50.

Het product in dit artikel heb ik gratis gekregen. Natuurlijk beïnvloed dit niet mijn mening over het product.

2 opmerkingen:

  1. Herôme heeft echt hele mooie kleurtjes nagellak :) deze is ook echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Larissa Ja klopt. Maar ja, wat wil je met 79 verschillende kleuren haha:P

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.