zaterdag 24 juli 2010

Pupa Ultra Reflex Diamond Edition Hot Pink

Deze lipgloss komt  uit de zomercollectie van 2010 en is van het merk Pupa. Dit is de eerste keer dat ik wat ging proberen van dit merk. Ik had al veel goeds gehoord en wilde graag weten wat de kwaliteit van de lipgloss was.
Wil je hier meer over lezen, lees dan snel verder.
Ik moet eerlijk zeggen dan ik de verpakking er niet zo mooi uit vind zien. De bruine dop in combinatie met de gouden opdruk vind ik goedkoop ogen. Maar iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak en er zullen vast mensen zijn die het oneens met me zijn.
De aplicator heeft een kwastje. Iets wat we al kennen van de dazzleglass van Mac. Met een kwastje kun je heel precies aanbrengen en werkt dus erg fijn.

De lipgloss ruikt in de verpakking erg lekker. Mij doet het erg denken aan de geur van yoghurt met vruchtjes. Vraag me niet hoe ik daar bij kom haha.

Hiernaast zie je een swatch op mijn hand.


De lipgloss is goed gepigmenteerd en bevat hele kleine glittertjes. Ik was erg benieuwd hoe het er uit zou zien op mijn mond.

Zo zien mijn lippen er "naakt" uit. Zoals je ziet zijn mijn lippen best wel gepigmenteerd. Hier ben ik niet zo blij mee omdat het de kleur van lipgloss altijd erg beinvloed.


Zo ziet de lipgloss er uit op mijn lippen. Hij maakt ze lekker roze en je ziet de glittertjes erg goed.

Als je de lipgloss op hebt dan vloel je de glittertjes goed zitten als je met je lippen over elkaar gaat. Ik zelf vind dit niet vervelend. Hij blijft lang zitten, ik heb hem pas na anderhalf uur weer moeten bijwerken. Je zult hem denk ik wel wat vaker bij moeten werken als je in de tussentijd eet en drinkt.

De lipgloss van Pupa komt uit de zomercollectie en kost 15,95. Dit is vrij prijzig voor een lipgloss, maar het is dan ook een lipgloss van goede kwaliteit.

Wat is jullie duurste uitgave aan een lipgloss?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.