vrijdag 23 juli 2010

Joico haarverzorging

Ik mocht van http://www.hemenhaarkapperswinkel.nl/ 3 samples testen van het merk Joico. Dit is een exclusief haarverzorgingsmerk met prachtige producten. De 3 producten die ik kreeg zijn van de lijk K-PAK. Wist je trouwens dat Joico al 9 keer is uitgeroepen tot het beste haarverzorgings merk op het gebied van haar herstellen?

De producten die ik heb getest zijn speciaal voor zwaarbeschadigd haar. Ben je benieuwd naar deze haar producten, lees dan snel verder.

Ik mocht dus samples testen. Ik vertel jullie dus het resultaat wat ik zag direct na het gebruik. Het resultaat op lange termijn heb ik niet voor jullie kunnen testen.

Ik zal beginnen met de shampoo.
Verbetert de elasticiteit, kracht en glans.
Herstelt de natuurlijke kracht en conditie van het haar.
Ontklit en beschermt het haar.

Ik zelf heb half lang haar. Je hebt niet heel veel shampoo nodig om je hele haar mee te wassen. In de sample zat 7 ml en hier had ik voldoende aan. Het is de bedoeling dat je het inmasseert en het er daarna goed uit wast. Iets wat vrij normaal is. Want volgens mij laat je geen enkele shampoo inwerken.
De shampoo ruikt heerlijk en gaat lekker schuimen in je haar.

Hierna heb ik de Deep-Penetrating reconstructor gebruikt.
Verbetert de elasticiteit, kracht en glans.
Herstelt de natuurlijke kracht en conditie van het haar.
Brengt het haar terug in de natuurlijke staat en garandeert optimale bescherming.
Het haar voelt glad en zijdeachtig, is levendig, veerkrachtig en glanst.
De elasticiteit van het haar is zichtbaar verbeterd.
Het haar is veerkrachtiger en makkelijker te stylen.

Ook det ruikt heerlijk. Het is een soort masker voor je haar. Je laat het namelijk 5 minuten inwerken voor je het er weer uitspoelt. Dit is niet iets wat je iedere week zult gebruiken. Ik denk dat ik dit in de zomer 1 keer in de 2 weken zou gebruiken.

Hierna heb ik afgesloten met de conditioner.

Herstellende conditioner die vochtrijk is, herstelt de schubbenlaag.

Dit vond ik echt het fijnste product wat er tussen zat. Het ruikt heerlijk en hoeft maar 1 minuut in te werken. Nadat ik het heb uitgespoeld is mijn haar zijdezacht.

Nu ik mijn haar 2 keer hiermee heb behandeld heb ik de volgende mening over de producten:
De producten zijn heerlijk in gebruik en voelen erg luxe aan tijdens het gebruiken. Je merkt echt dat het goede kwaliteit is. Na het wassen heb ik mijn haar laten opdrogen. Het glansde prachtig en zag er gezonder uit. Normaal stijl ik mijn haar. Maar na deze producten heb ik het zo laten zitten. Mijn slag was opeens erg mooi geworden.
Ik kan dus wel zeggen dat mijn eerste indruk erg goed is!

Ik weet niet of dit het beschadigde haar ook echt hersteld. Hiervoor heb ik het namelijk niet lang genoeg kunnen gebruiken. Maar als ik af ga op het resultaat wat ik nu heb vind ik de producten heerlijk.

Helaas zijn de producten wel vrij prijzig.
Shampoo: 22,50 voor 300ml en 62,80 voor 1000ml
Deep-penetrating reconstructor: 27,50 voor 150ml
Conditioner: 24,50 voor 300ml en 69,40 voor 1000ml

Zoals je ziet is het best prijzig, maar dan heb ook wel top producten. Deze producten kan je kopen bij http://www.hemenhaarkapperswinkel.nl/.

1 opmerking:

  1. Ik ken deze en heb het ook veel voorbij zien komen op YouTube. Alleen werkt het voor mijn haar niet echt :(

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.