zondag 25 juli 2010

Rival de Loop Berlin lipstick


Vandaag een review over een rode lipstick van Rival de Loop Berlin. Dit merk komt uit Duitsland en is dus ook niet in Nederland te koop. Toch wilde ik hem jullie graag laten zien omdat ik hem heb gekocht tijdens de blogsale van Noelle.
Wil je weten wat ik vind van deze lipgloss? Lees dan snel verder.

Zoals je ziet zit de lipstick in een heel normale verpakking. Hier heb ik niets op aan te merken, ik vind hem er prima uitzien. Het rode stukje wat je onderaan ziet vind ik een pluspunt, zo zie je namelijk meteen wat voor lipstick kleur het is. Dit is erg handig als je meerdere lipsticks van hetzelfde merk hebt.


Zoals je kunt zien is de lipstick erg rood en zie je er een shimmer in zitten.

Hier zie je hoe de kleur er uitziet op mijn hand. Hij is echt rood met een heel klein vleugje roze er in.
Om de lippenstift even te vergelijken zie je hier eerst een foto van mijn "naakte" lippen. Hieronder zie je hoe de lipstick eruit ziet op mijn lippen.

Op mijn lippen is hij het echt een rode kleur. Helaas zie je al meteen een minpunt. Doordat de lipstick erg droog is en dus niet creamy, trekt hij meteen in de lijntjes van je lippen. Erg jammer want het is een mooie kleur!

Hier zie je de lipstick nog een keer van ver af. De kleur is zeker mooi. Ik vind hem erg mooi bij me staan. Maar helaas is hij erg droog en trekt dus snel in de lijntjes van je lippen. Ook droogt hij je lippen flink uit, ik raad dus aan een lipbalsem te gebruiken voordat je de lipstick op doet. Hiermee verzorg je je lippen wat. Natuurlijk moet je de lippenbalsem dan wel even laten intrekken voor je de lipstick op doet.
Verder zou ik nog graag als tip willen geven een lippotlood te gebruiken bij dit soort kleuren. Zo'n opvallende kleur is natuurlijk niet meer mooi als het helemaal gaat verschuiven. Hier zal ik binnenkort nog een review over schrijven.

Ik vind het dus een mooie lipstick met een mooie kleur. Maar ik vind het wel een groot minpunt dat hij mijn lippen uitdroogt en in de lijntjes trekt.

Dragen jullie wel eens rode lipstick? En van welk merk draag je dat dan?

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur! Ik draag ook wel eens rood. Snow White van NYX en heb nu een rode GLOSS van Arissa, ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooie kleur! Staat je!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat je mooi!
    Maar nee, ik draag geen rode lipjes.
    Nooit geprobeerd, ben bang dat het me niet staat.. Zal ook wel niet :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Lisa, Je zou het eens kunnen proberen, vrijwel iedereen staat rood.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.