maandag 26 juli 2010

Wat zit er in mijn handtas?

Vandaag ga ik jullie een what's in my bag laten zien. Ik heb een nieuwe tas gekocht en het leek me leuk jullie te laten zien wat ik allemaal meesleep in dat ding. Dan heb ik het over gewone dingen maar ook over wat beautystuff dat ik altijd bij me heb.


Zoals je ziet past er nogal wat in mijn kleine tasje! Ik ga het gewoon van links naar rechts even af. Je ziet mijn make-up tasje. Wat daar in zit laat ik zometeen nog zien.
2 agenda's, een van dit schooljaar en een voor volgend schooljaar. Het paarse boekje wat er ligt is een notitieboekje. Als ik een idee krijg dan wil ik dit meteeen kunnen opschrijven zodat ik het niet vergeet.
Dan zie je mijn zonnenbril, deze wissel ik vaak af want ik heb er nog 2. Mijn beurs gaat ook altijd mee. Je ziet nog een pen, Die heb ik er altijd in zitten voor het geval ik dus moet schrijven in mijn notitieboekje.
Ik heb mijn haar bijna altijd los. Maar als het heel heet is dan doe ik het in een staart. Daarom heb ik ook altijd een haarelastiekje en een haar speldje bij me.
Dan zie je nog een kleine beurs, hier heb ik soms wat kleingeld in zitten.
Daarnaast ligt een van mijn grote liefdes. Mijn HTC Desire, zonder deze zou ik niet zo veel online kunnen zijn. Verder heb ik nog een bril, deze heb ik altijd bij me als ik auto moet rijden of een film ga kijken of als ik naar school ga.
Dit is een waterverstuiver. Ik wilde het eens gaan proberen of ik hier mee mijn make-up zou kunnen fixeren. Hier komt ook nog een artikel over. Ook heb ik het gewoon altijd bij me als het warm is, je kunt je gezicht er namelijk lekker mee opfrissen.
Ik heb altijd lippenbalsem bij me. Het ligt eraan waar ik zin in heb, die doe ik dan op. Links ligt een papaya lipbutter van The Body Shop. Daarnaast een lippenbalsem met uv-filter en daarnaast een gewone labello.
Mijn haar klit heel erg snel! Daarom heb ik altijd een borstel bij me om mijn haar te borstelen.
Hier zie je eerst een vijl van Trind. Dit is eigenlijk een vijl om je nagels mee te polijsten maar ik heb hem in mijn tasje zitten voor het geval ik een haakje aan mijn nagel krijg.
Ook zit er natuurlijk een spiegeltje in voor het geval er geen grote spiegel in de buurt is.
Daarnaast ligt een handgel. Ik haat vieze handen. Het ideel dat ik bijvoorbeeld een roltrap heb aangeraakt en dat ik daarna een boterham eet vind ik echt verschrikkelijk. *smetvrees*. Daarom heb ik deze handgel altijd bij me om mijn hande te desinfecteren.
Ik heb altijd een blush en een compact powder bij me. Zo kan ik als het nodig is nog even mijn make-up bijwerken. Verder stop ik deze poederkwast van Gosh ook altijd nog snel in mijn tas.
Bovenaan is een zwart oogpotlood. Als ik 's morgens zwart op mijn waterlijn heb gedaan dan wil ik dit in de loop van de dag kunnen bijwerken.
Daarnaast zie je een lipstick/lipbalm van Gosh, deze wissel ik overigens altijd af. Het ligt eraan wat ik die dat op mijn lippen wil, dat neem ik dan die dag mee.

Ik hoop dat jullie het een beetje leuk vonden om te zien wat ik allemaal in mijn tas heb zitten. Wat hebben jullie allemaal in jullie tas zitten aan make-up?

3 opmerkingen:

  1. Leuk om te zien. :D Ik heb/had (hij is op!) ook altijd handgel bij.. bahbahbah, ik eet echt niks zonder dat ik eerst mijn handen schoongemaakt heb met dat spul (of liever water en zeep maar ja he..). Ik heb nooit make-up bij. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Amber, ja ik vind het echt super vies als mensen hun handen niet wassen voor ze eten! Echt jak! Dat gaat er bij mij echt niet in:P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I LOVE YOUR PHONE!

    Je brengt me wel op ideeen die ik eigenlijk standaard in mijn tas moet hebben.. Vergeet dat altijd om te doen.. Wissel ook denk ik te vaak van tas.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.