maandag 26 juli 2010

Outfit of the day!

Vandaag laat ik julie zien wat ik droeg op een dag dat ik lekker de hele dag aan de site ging werken. Het is echt een "Ik ben de hele dag thuis outfit", check mijn huissokken  maar! Lees snel verder als je meer wil weten over deze outfit.


Het was vandaag best koud, dus koos ik voor een lange broek van Only. Het roze truitje komt van de H&M en het bruine vest komt van de C&A. Dit vest draag ik echt altijd in combinatie met dit truitje. Het is namelijk een kleur die op de een of andere manier niet te combineren is met andere kleuren truitjes. Ook draag ik hem altijd op deze broek, op mijn andere spijkerbroeken ziet het er gewoon niet uit. Vraag me niet waarom. Ik weet niet waar mijn geweldige huissokken vandaan komen, ik heb ze cadeau gekregen.
Om mijn pols droeg ik een ketting van six, ik heb hem gewoon een aantal keer om mijn pols gedraaid. Oh ja, de riem is van de WE!

Vinden jullie af en toe een beetje fashion leuk op mijn site? En een vraagje aan de fashion addicts, wie weet hoe ik dit vest nog meer leuk kan combineren?


1 opmerking:

  1. Leuk!

    Bruin kun je altijd super mooi combineren met beige en andere aardetinten.. Helaas is het bruinkleurtje niet zo mooi te zien en ik kan niet in je kast kijken. Dus wat je hebt hangen..?

    Probeer gewoon wat uit ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.