dinsdag 27 juli 2010

NYX lipgloss

Vandaag krijgen jullie een voorproefje van 3 NYX lipglossjes die ik afgelopen week heb gekocht. Ik kocht ze op de blogsale van Noelle en ben er erg blij mee. Iedereen was altijd zo positief over NYX dat ik het graag ook eens wilde proberen. Wil je zien welke 3 glossjes ik heb gekocht? Lees dan snel verder!
Zijn ze niet mooi?! Ik heb ze inmiddels alle 3 gebruikt. Jullie kunnen de komende week dus reviews verwachten van deze 3 lipglossjes.

Hebben jullie make-up van NYX en wat vinden jullie van dit merk?

4 opmerkingen:

  1. Erg mooie kleuren! Die ken ik nog niet! Ik heb er zelf ook een aantal en vind ze echt fijn. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Amber, oke! Binnenkort komen de reviews:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er mooi uit, ik kijk al uit naar de reviews!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Ann, de eerste review staat nu online!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat! Er zijn wel een paar regeltjes.
- Gebruik ABN en geen BreEzAH taal.
- Goed opgebouwde kritiek is welkom, afzeiken wordt niet getollereerd.
- Spammen is niet eerlijk. Je kunt je site linken door je url in te vullen bij de reactie. Maar niet in de reactie. Reacties worden verwijderd. Bij veelvuldig spammen word je gebannen van de site.